måndag 15 mars 2010

Ett samtal...



Det var skönt när jag gick därifrån, det kändes skönt i magen och i själen...just då och jag växte nog några centimeter för en stund, just då. Jag gick in på Lindex på min väg tillbaka och köpte mig en vacker tunika, gick in på Indiska och tröst köpte 4 grå muggar med orientaliskt mönster, det gjorde mig glad...för en stund.

Jag brukar inte shoppa när jag är deppig, men nu gjorde jag det och det kändes bra..just då. Ett fullkomligt onödigt inköp av en kvinna med lite pengar, men för stunden kändes det bra att köpa en vacker tunika i svart med antik spets i nederkant,och på ärmarna och 4 gråa muggar jag tittat länge på och som nu var på rea. Jag kom hem och la påsen på en stol i köket och där ligger den än...

3 kommentarer:

Made in Persbo...Carina sa...

Hej gumman!
Det gör mig ledsen att läsa att du är deppig! Hoppas att du snart mår bättre!

Varma stärkande kramar,
Carina

LantlivsAnette sa...

Halloj vännen..att tröst shoppa, jaa det är vi nog många som har gjort, jag gjorde det igår..på Tradera..Man ska unna sig...så säger jag jämt..
Ha det gott min vän
Kraaam Anette

Kristina E sa...

Vackert skrivet<3 varma kramar till dej.