måndag 14 juni 2010

Mitt






Foto: Katarina N

5 kommentarer:

Jag är Carmen sa...

Vackert vackert som vanligt! Lånade 2 bilder av did t min blogg, hoppas d är ok? Om inte, säg till så tar jag bort dem! KRAM KRAM

Elisa Day sa...

Så vackert!

Anonym sa...

Snyggt och varmt hem :) älskar att ha blandat jag med, gammalt som nytt. :) det ger personlighet prägel till ett hem :) och du var bara fin i filmen :) kram nenne

Windlost sa...

Hello Katarina, I looked at the video and the photos! How wonderful to see you and your lovely home and all your beautiful things! I wish I could understand what you were saying!!!

I read the article (translated) and understand that you are working on a book??? I could not understand what parts you are doing but know that you are a photographer and also do layout, etc. It is so exciting!!

So lovely to see you and maybe some day we will meet in person. You look beautiful (we all hate ourselves on video - me too!!) and I know you would be a lovely friend!

Your house is just lovely - love all your things and beautiful photos.
xo's Terri

Jag är Carmen sa...

Tack själv för lånet! =)
Kanske glömde jag nämna att jag är helt körd på tungsinta, mörka, draman och dyl...ju mörkare, tragiskare och mer eländigt det är ju bättre. En gång om året kan jag se en komedi eller ngt som inte gör att det skär i hjärtat, men det är max en gång om året! =)
KRAM