tisdag 17 augusti 2010

17 augusti 2010





Foto: Katarina N

6 kommentarer:

Anonym sa...

Var har du fotat någonstans? Så läckert.

Kramar
Tina

K A T A R I N A sa...

Det finns ett stenbrott i Lappberget i Överkalix, där har jag fotat.

Mvh
Katarina

Gruvgatan 13 sa...

Vackra bilder och tjejer! Blev effektfullt i stenbrottet.

Nu har din och Anettes bok kommit till vår butiken Gruvgatan 13, som också idag öppnat en egen blogg!

Sensommarhälsningar!

n o r d i n g å r d e n sa...

Hmmm, hälsningen skulle vara fr mej, jättefin bok var det också med inbjudande bilder!! Mari.

Anonym sa...

Snygga tjejer :-) Vet du? I går skulle jag och Joe ut och kika på björn, tog med mig kameran och tänkte att även om jag inte får se björn så kan jag ju ta lite fina bilder... Typ som Katarina... Hm, pyttsan... Det är tydligen inte det jag ä bäst på :-) Mina bilder blir både suddiga och jag vet inte vad :-) Du!! Började skratta galet mycket i går kväll åt det du ringde och berättade :-) Ja, vad ska man säga?? :-)
Kramar Carina.

K A T A R I N A sa...

Världen kan vara bra tokig i bland :-)