torsdag 11 november 2010

Discolampa

Motorlampan blinkade som en discolampa i dag. Hackig bil efter E10, stannade i Räktforsen, ringde pappa i panik, hackade mig fram och så strejkade den i Nilleskorsningen, bogserad till OK, nu är den hos OK doktorn på dataundersökning,... VARFÖR SKA BILAR TJORVA????? Snöoväder i Luleå i går och jag och dottern flängde flera ggr fram och tillbaka till djursjukhuset i G-stad.

Och den där förbannade motorlampan som gör mig livrädd varje gång den lyser, sist var det efter motortvätt... nu var det på riktigt. IS tror doktorn... hoppas på is gör jag med :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk att efter erfarnehter med en lysande motorlampa förr gör dig rädd, jag förstår det.

Men nu är det ingen som anklagar dig för att den lyser, det vet du.

Du är fin

/J

K A T A R I N A sa...

Tändspolen, den fixas i em :)