söndag 6 februari 2011

En bok blir till...

Foto: Ateljén Katarina Nilsson

4 kommentarer:

Made in Persbo...Carina sa...

Ha ha....jag skrattar så tårarna rinner åt ditt förra inlägg med prästen som flöjtlärare. Stackarn! Han kanske fick men för livet.....men jag förstår din panikskrattattack.

Men så spännande med nytt bokprojekt!!!! Det är något jag drömmer om också men den drömmen är långt borta för min del. Här handlar livet om att överleva.

Varma kramar till dig och lycka till med bokprojektet!!!
Carina

Sara S sa...

Hej!

Jag vill tipsa dig om att vi har startat en portal över bloggar i Norrbotten på Facebook.com. Sidan heter Blogg i Norr och är till för alla som gillar bloggar från Norrbotten. Där kan du som bloggar bli upptäckt av nya läsare eller du som läser bloggar, hitta en ny favorit runt om i Norrbotten.

Så Gilla sidan, registrera din blogg och tipsa dina läsare och vänner.

Välkommen till Blogg i Norr: http://www.facebook.com/blogginorr

Med vänlig hälsning
Sara Stenberg
Blogg i Norr

Windlost sa...

Hi Katarina,

So nice to hear from you! As always, such beautiful images on your site!

My address is:
12528 Lake Fraser Way SE
Calgary,AB
T2J 3T8
Canada

Email pricet@telus.net

xo Terri Price

Blogg i Norr sa...

Hej! Såg att du hittat Blogg i Norr. Tack för din logginlägg, mycket intressant.

Glöm ej att registrera din blogg i vår portal över bloggar i Norrbotten så att folk lättare hittar den. Det gör du genom att klicka på fliken ”blogg i norr”. Där hittar du portalen över bloggar samt funktionen att registrera dig.

Med vänlig hälsning
Sara Stenberg