onsdag 24 augusti 2011

Bok II


Foto/Copyright: Ateljén Katarina Nilsson

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen! Är ju superdålig på att kolla bloggar, glömmer jämt bort det. Det är bra om jag kommer ihåg min mejl. FB sladdar jag ju in på mer ofta men där stannar nog mitt datoranvändande. Tur vi har fb så vi ändå håller kontakten. Borde snart ses igen.... Just nu har jag, Nowa och Luna fullt upp med att springa och kolla björnarna i skogen :-)) Nu måste du oxå få se en björn. MEN!! Har nu kollat igenom din blogg och den är helt underbar Katarina. Många kramar från mig och hundflickorna :-)

Elisa Day sa...

Helt underbara bilder! Lycka till med boken! Meddela mig när den är klar så jag kan kika. Vad roligt att ni ska till London! Är också så sugen på att resa, funderar på Budapest eller London. Kram