lördag 7 juli 2012

2006

I dag kom jag ihåg att jag i juni haft min blogg i 6 år.

Jag har en blogg  för att jag tycker om att visa andra de foton jag tar, och den design jag gör. Många säger att man har ett behov av att synas och kanske så för vissa, kanske inte för andra. Hittade en blogg där en mamma skev om sin sons svåra cancer och hur hon fick skriva av sig i det hon inte orkade berätta för alla runtomkring sig. Så sorgligt och tungt att läsa.

Det är så mycket jag vill skriva och ska skriva. Det finns mycket i min skalle.

Nu stundar semester och trevligheter med familj och många vänner. Stockholmsbesök nr 1 har anlänt så nästa vecka hoppas vi på middagsmys och samkväm, musik, surr, vin och många foton :)

Missa inte:

~ Paulinas utställning på Biblioteket i Överkalix, hela juli.
~ Överkalix Marknad 12-15 juli
~ Paulina & Agnes spelning på Kulturgåden i Kyrkbyn Gammelstad lördag den 14 juli kl 13:00
~ Loppis i Hirvijärvi,  lördag den 21 juli mellan kl 11:00 -16:00
~ Flakasand Rock & Blues Festival, lördag den 21 juli. (första året den inte krockar med Ökx Marknad)
~ Musik i marknadstid i Brännvallscafés trädgård onsdag den 25 juli kl 18:00
~ Hantverksveckan i Överkalix i augusti, kolla här!

...och invigning av vår Ateljé på Kronan, datum och tid kommer senare i sommar!



Inga kommentarer: