Motorlampan blinkade som en discolampa i dag. Hackig bil efter E10, stannade i Räktforsen, ringde pappa i panik, hackade mig fram och så strejkade den i Nilleskorsningen, bogserad till OK, nu är den hos OK doktorn på dataundersökning,... VARFÖR SKA BILAR TJORVA????? Snöoväder i Luleå i går och jag och dottern flängde flera ggr fram och tillbaka till djursjukhuset i G-stad.
Och den där förbannade motorlampan som gör mig livrädd varje gång den lyser, sist var det efter motortvätt... nu var det på riktigt. IS tror doktorn... hoppas på is gör jag med :-)